Inwestycja w HCL Connections to inwestycja w przyszłość Twojej firmy
HCL Connections to korporacyjna platforma społecznościowa oparta na ludziach i ich wiedzy. Skupia wszystkich pracowników przedsiębiorstwa i umożliwia im dzielenie się pomysłami, wiedzą i realny wpływ na procesy wdrażania rozwiązań. Rozwiązanie stworzone przez IBM zostało ulepszone o serię funkcjonalności pozwalających pracować skuteczniej i wydajniej.
Przenieś komunikację wewnętrzną na wyższy poziom wraz z HCL Connections.
HCL Connections kieruje się doświadczeniami, problemami i pomysłami Klientów którzy regularnie korzystają z środowiska Connections. Wprowadzane nowe funkcjonalności i modyfikacje to odpowiedź na ich potrzeby.
Wykorzystuj zbiorową wiedzę
Współpracuj z ludźmi o podobnym doświadczeniu. Ulepszaj i omawiaj nowe koncepcje w ramach społeczności współpracowników. Rozwijaj innowacyjne projekty dzięki wspólnym inicjatywom i pomysłom.
Przy pomocy HCL Connections sprawniej wdrożysz nowych pracowników wykorzystując bazę wiedzy udostępnioną na blogach, forach, Wiki lub w dokumentach.
Angażuj całą organizację
Zintegruj społeczność pracowników z procesami biznesowymi w firmie. Buduj wartościowe sieci społeczności. Zwiększ zaangażowanie pracowników i uwolnij ich kreatywność. Pozwól na dyskusje, komentarze i dzielenie się swoimi pomysłami.
System HCL Connections pomoże pracownikom znaleźć odpowiednich współpracowników według różnych kryteriów, w tym stanowiska, działu lub specjalistycznej wiedzy. Łatwo znajdziesz eksperta, którego potrzebujesz i nawiążesz z nim kontakt.
Optymalizuj organizację pracy
Każdy użytkownik ma nieograniczony dostęp do współdzielonych dokumentów, prezentacji, plików czy multimediów. Spędzaj mniej czasu szukając dokumentów. Twórz treści wspólnie z współpracownikami, nanoś poprawki i dodawaj komentarze.
Organizuj pracę zespołu. Wyświetlaj listy zadań pracowników, zespołów projektowych. Ustalaj priorytety i monitoruj wykonanie zadań.
Zintegruj w jednym miejscu – OrientMe, aplikacje i środowiska z których korzystasz podczas pracy.
Wiemy, że wdrożenie nowego narzędzia w organizacji i zaangażowanie pracowników jest trudne. Zajmiemy się nie tylko implementacją środowiska, ale również szkoleniem i obsługą serwisową
Skontaktuj się z nami
Dlaczego HCL Connections 7.0?
OrientMe – spersonalizowana strona główna integruje narzędzia, aplikacje i zadania. Praca w jednym miejscu: zadania, sieć społeczności, kalendarz, notatki, baza wiedzy | Touchpoint – intuicyjny, wbudowany kreator łączy użytkowników z odpowiednimi sieciami i treściami. Pomaga szybciej wdrożyć nowych pracowników w przedsiębiorstwie |
SocialSidebar – wysuwany pulpit nawigacyjny, zapewnia dostęp do aplikacji HCL Connections w dowolnej witrynie internetowej | Activities Plus – oprogramowanie do zarządzania projektami. Każdy pracownik może łatwo i automatycznie organizować zadania, prace zespołową, projekty i harmonogramy |
Poznaj nasze rozwiązania rozszerzające funkcjonalność HCL Connections
Głównym celem aplikacji jest jak najlepsze dopasowanie istniejących rozwiązań do potrzeb użytkowników