HCL Connections
People power your business.
Connections powers your people.

Poznaj HCL Connections

Inwestycja w HCL Connections to inwestycja w przyszłość Twojej firmy

HCL Connections to korporacyjna platforma społecznościowa oparta na ludziach i ich wiedzy. Skupia wszystkich pracowników przedsiębiorstwa i umożliwia im dzielenie się pomysłami, wiedzą i realny wpływ na procesy wdrażania rozwiązań. Rozwiązanie stworzone przez IBM zostało ulepszone o serię funkcjonalności pozwalających pracować skuteczniej i wydajniej.
Przenieś komunikację wewnętrzną na wyższy poziom wraz z HCL Connections.
HCL Connections kieruje się doświadczeniami, problemami i pomysłami Klientów którzy regularnie korzystają z środowiska Connections. Wprowadzane nowe funkcjonalności i modyfikacje to odpowiedź na ich potrzeby.

Wykorzystuj zbiorową wiedzę

Współpracuj z ludźmi o podobnym doświadczeniu. Ulepszaj i omawiaj nowe koncepcje w ramach społeczności współpracowników. Rozwijaj innowacyjne projekty dzięki wspólnym inicjatywom i pomysłom.
Przy pomocy HCL Connections sprawniej wdrożysz nowych pracowników wykorzystując bazę wiedzy udostępnioną na blogach, forach, Wiki lub w dokumentach.

Angażuj całą organizację

Zintegruj społeczność pracowników z procesami biznesowymi w firmie. Buduj wartościowe sieci społeczności. Zwiększ zaangażowanie pracowników i uwolnij ich kreatywność. Pozwól na dyskusje, komentarze i dzielenie się swoimi pomysłami.
System HCL Connections pomoże pracownikom znaleźć odpowiednich współpracowników według różnych kryteriów, w tym stanowiska, działu lub specjalistycznej wiedzy. Łatwo znajdziesz eksperta, którego potrzebujesz i nawiążesz z nim kontakt.

Optymalizuj organizację pracy

Każdy użytkownik ma nieograniczony dostęp do współdzielonych dokumentów, prezentacji, plików czy multimediów. Spędzaj mniej czasu szukając dokumentów. Twórz treści wspólnie z współpracownikami, nanoś poprawki i dodawaj komentarze.
Organizuj pracę zespołu. Wyświetlaj listy zadań pracowników, zespołów projektowych. Ustalaj priorytety i monitoruj wykonanie zadań.
Zintegruj w jednym miejscu – OrientMe, aplikacje i środowiska z których korzystasz podczas pracy.

Wiemy, że wdrożenie nowego narzędzia w organizacji i zaangażowanie pracowników jest trudne. Zajmiemy się nie tylko implementacją środowiska, ale również szkoleniem i obsługą serwisową
Skontaktuj się z nami

Dlaczego HCL Connections 7.0?

OrientMe – spersonalizowana strona główna integruje narzędzia, aplikacje i zadania. Praca w jednym miejscu: zadania, sieć społeczności, kalendarz, notatki, baza wiedzy Touchpoint – intuicyjny, wbudowany kreator łączy użytkowników z odpowiednimi sieciami i treściami. Pomaga szybciej wdrożyć nowych pracowników w przedsiębiorstwie
SocialSidebar – wysuwany pulpit nawigacyjny, zapewnia dostęp do aplikacji HCL Connections w dowolnej witrynie internetowej Activities Plus – oprogramowanie do zarządzania projektami. Każdy pracownik może łatwo i automatycznie organizować zadania, prace zespołową, projekty i harmonogramy

Poznaj nasze rozwiązania rozszerzające funkcjonalność HCL Connections

Głównym celem aplikacji jest jak najlepsze dopasowanie istniejących rozwiązań do potrzeb użytkowników

Wykresy Gantta

Prosty sposób śledzenie postępów wykonywanych czynności.
Więcej informacji

Zarządzanie treścią

Szybka prezentacja najważniejszych informacji.
Więcej informacji

Zarządzanie projektami

Szybkie i zrozumiałe planowanie projektu.
Więcej informacji