Rozwiązania społecznościowe kluczowym wsparciem komunikacji i współpracy w organizacji

Czym jest IBM Connections?

Pionierskie rozwiązanie IBM Connections to profesjonalna platforma i sprawdzona technologia. Pierwszy tego typu produkt na rynku dostępny dla firm od 2007 i nieustannie rozwijany. Oferowane przez IBM bezpieczeństwo wsparcia i rozwoju aplikacji, w porównaniu z małymi firmami, gwarantuje swoim Klientom stabilność działania i dostępność nowych wersji produktu. Rozbudowane możliwości integracyjne z istniejącymi narzędziami, np. Microsoft Sharepoint, MS Outlook, IBM Notes, pluginy do MS Windows, LMS, pozwalają na dostosowanie rozwiązania w taki sposób, aby w pełni zaspokoić oczekiwania Klientów.

Wymiana wiedzy i doświadczeń

Podejmowanie szybkich i trafnych decyzji, korzystając z wymiany wiedzy i doświadczeń, budując zespoły współpracujące ze sobą i wydajniej pracujące. Otwarta, powszechna komunikacja i współpraca na każdym poziomie organizacji usprawnia proces zaangażowania jednostek zarządzających w realizację strategicznych celów przedsiębiorstwa.

Profile użytkowników

Możliwość tworzenia profili użytkowników wraz z efektywnymi mechanizmami wyszukiwania umożliwia im naturalny proces absorpcji wiedzy. Wymiana informacji, poszukiwania odpowiedzi na określone pytania mogą być uzyskiwane w szybki sposób dzięki możliwości dotarcia do ekspertów z określonej dziedziny.

Społeczności tematyczne

Społeczności tematyczne wspomagają prace nad projektami i aktywizację określonych grup pracowników. Dostępne moduły plików, zakładek, blogów, wiki czy społeczności spełniają rolę narzędzi wymiany wiedzy i efektów codziennej pracy.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem rozwiązania w organizacji?

Zapraszamy do kontaktu w celu udostępnienia środowiska demonstracyjnego

Wypróbuj teraz